Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά-Συχνές Ερωτήσεις

  • Eva Konstantinidi
  • March 14, 2018

Τι είναι οι μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά;

Μιλώντας για μαθησιακές δυσκολίες στα Μαθηματικά, εννοούμε την κατάσταση κατά την οποία ένα παιδί ή ένας ενήλικας δυσκολεύεται στην κατανόηση και τον χειρισμό βασικών μαθηματικών εννοιών (ποσά, ποσότητες, μαθηματικές πράξεις, διαχείριση προβλημάτων Αριθμητικής κ.ά.).

Δυσλεξία Μαθητών και Κοινωνικές Συνέπειες

  • Eva Konstantinidi
  • February 7, 2018

Η δυσλεξία αποτελεί συχνό φαινόμενο  επιβράδυνσης της σχολικής προόδου ενός μαθητή, αλλά και καθυστέρησης της συνολικής μαθησιακής  διαδικασίας του ίδιου ανθρώπου γενικότερα.  Καθώς συνήθως διαγιγνώσκεται  σε σχολική πια ηλικία και αρκετές φορές σε μεγάλες τάξεις του δημοτικού σχολείου, οι επιπτώσεις στο άτομο, αλλά και στον οικογενειακό και κοινωνικό περίγυρό του είναι  εμφανείς, αλλά οι αιτίες δεν έχουν αντιμετωπιστεί.

Μαθησιακές Δυσκολίες και Έφηβοι.

  • Eva Konstantinidi
  • December 27, 2017

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σε μεγάλο βαθμό το φαινόμενο των μαθησιακών δυσκολιών σε μεγαλύτερες ηλικίες, σε παιδιά δηλαδή που ήδη φοιτούν στο Γυμνάσιο ή στο Λύκειο και δεν έχουν διαγνωστεί εγκαίρως. Όταν  το οικογενειακό ή το σχολικό περιβάλλον δεν έχει την κατάρτιση ή ακόμη και τη διάθεση ν’ασχοληθεί  με  το θέμα, δυστυχώς το πρόβλημα μεγεθύνεται. Δεν  παραμένει απλά στάσιμο.

Ορόσημα Ανάπτυξης στις Ηλικίες 2-5 Ετών

  • Eva Konstantinidi
  • December 27, 2017

Επειδή κάθε παιδί αναπτύσσεται με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο, είναι αδύνατο να πει κανείς ακριβώς πότε ή πώς το παιδί σας θα αναπτύξει τέλεια μια συγκεκριμένη δεξιότητα. Τα αναπτυξιακά ορόσημα μπορούν να σας δώσουν μια γενική ιδέα για τις αλλαγές που μπορείτε να περιμένετε, αλλά μην ανησυχήσετε αν η ανάπτυξη του μωρού σας έχει μια ελαφρώς διαφορετική πορεία.

Δυσκολίες στην γραφή: ποια παιχνίδια μπορούν να βοηθήσουν;

  • Eva Konstantinidi
  • November 6, 2017


  Οι δυσκολίες στον τομέα της γραφής αποτελούν συχνά ένα σημαντικό λόγο παραπομπής παιδιών σε Εργοθεραπευτή. Η γραφή είναι μια από τις πιο σημαντικές δεξιότητες που αποκτούν,αναπτύσσουν και χρησιμοποιούν τα παιδιά καθ όλη τη διάρκεια των σχολικών τους χρόνων. Στις μέρες μας, λόγω της βιασύνης μας να ξεκινήσει το παιδί να γράφει, συχνά παραβλέπουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι βασικές πρώιμες ικανότητες. Ο γραφοκινητικός συντονισμός προϋποθέτει την κατάλληλη ανάπτυξη αισθητικοκινητικών, αντιληπτικών, γνωστικών και οπτικών δεξιοτήτων.
   

Παιδιατρική Εργοθεραπεία

  • Eva Konstantinidi
  • October 30, 2017

  Η εργοθεραπεία ασχολείται με την προώθηση της υγείας μέσω της χρήσης σκόπιμων δραστηριοτήτων. Ο κύριος σκοπός της είναι να βοηθήσει τα άτομα να επιτύχουν το μέγιστο επίπεδο λειτουργικότητας και ανεξαρτησίας σε όλες τις πλευρές της ζωής τους ( World Federation Occupational Therapists , 1994 ).

Τα σημάδια που θα σας οδηγήσουν στον Eργοθεραπευτή

  • Eva Konstantinidi
  • October 30, 2017

Σύμφωνα με τον Αμερικανικό Σύλλογο Εργοθεραπευτών, πρέπει να αναζητήσετε εργοθεραπευτική αξιολόγηση αν το παιδί σας παρουσιάζει τρεις ή περισσότερες από τις παρακάτω δυσκολίες:

Πρώτες Μέρες στο Σχολείο…..

  • Eva Konstantinidi
  • September 6, 2017

Οι πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη είναι ήδη εδώ. Φέρνουν μαζί τους τη νοσταλγία του καλοκαιριού, εικόνες επιστροφής στη ρουτίνα, σηματοδοτούν την αρχή της φθινοπωρινής μελαγχολίας. Μικροί και μεγάλοι επιστρέφουν στα καθήκοντά τους. Κάποιοι από τους μικρούς, για πρώτη φορά.

Η Δυσλεξία στους Eνήλικες

  • Eva Konstantinidi
  • May 29, 2017

Καθώς τα παλαιότερα χρόνια η δυσλεξία συχνά δεν αναγνωριζόταν έγκαιρα σε ένα παιδί, αρκετοί δυσλεξικοί συνειδητοποιούν πια ως ενήλικες ότι παρουσιάζουν δυσλεξική συμπτωματολογία.

Οι ενήλικες αυτοί συχνά περιγράφουν τη σχολική τους εμπειρία με προτάσεις όπως: «Δυσκολευόμουν πολύ στο σχολείο», «δεν καταλάβαινα αυτό που διάβαζα», «ξεχνούσα αμέσως αυτό που είχα μόλις μάθει/διαβάσει», «οι γονείς/δάσκαλοί μου με θεωρούσαν τεμπέλη/πίστευαν ότι έχω τον νου μου στο ποδόσφαιρο» κ.τ.ό..

1 2 3